Menu

5 pomysłów na zaplecze SEO. Sprawdź, jak wyprzedzić konkurencję

Październik 29, 2016 - Marketing i reklama
5 pomysłów na zaplecze SEO. Sprawdź, jak wyprzedzić konkurencję

Budowa zaplecza jest nieodłącznym elementem pozycjonowania. Jest to źródło linków nad którymi mamy pełną kontrolę stąd tak chętnie wybieram właśnie tą formę pozyskiwania przynajmniej części odnośników do stron naszych Klientów. Dziś przedstawiamy 10 pomysłów na zaplecze techniczne na potrzeby kampanii SEO. Jesteś ciekaw? To zaczynamy.

Popularne formy zaplecza SEO
Dobre zaplecze SEO to takie, które uchroni się przed narzędziami konkurencyjnego zespołu SEO, ale i ograniczy ryzyko wysłania spam-raportu do Google.

TOP 1: Porównywarka produktów
Wymagany budżet: wysoki : Potencjał: wysoki
Porównywarka produktów to dobry pomysł na zaplecze dla sklepu internetowego. Pozyskujesz linki do konkretnych produktów, strony głównej, a jeśli to możliwe – przy okazji zbierasz ruch, który może potencjalnie konwertować na sprzedaż.

TOP 2: Katalog stron internetowych AA
Wymagany budżet: niski : Potencjał: niski
Katalog AA wydaje się może i mało kreatywnym pomysłem, ale mając pod ręką kilka, kilkanaście katalogów, zyskujesz setki, tysiące linków site-wide w krótkim czasie. Biorąc pod uwagę, że katalog samą swoją obecnością buduje treści (wpisy dodawane ręcznie i z automatu), a jego wpisy są podlinkowywane z zewnątrz przez pozycjonerów, sprawdź, czy kilka katalogów AA nie pomoże Ci w dopaleniu zaplecza SEO lub walki o mniej konkurencyjne frazy.

TOP 3: Zamknięte forum dyskusyjne
Wymagany budżet: wysoki : Potencjał: średni
Instalujesz phpBB, zamykasz rejestrację, zlecasz pozyskanie linków np. z presell, katalogów, innych forów dyskusyjnych i masz całkiem pokaźny serwis, który nie tylko wygląda wiarygodne, ale i ma spory potencjał rozwojowy. Szansa, że ktokolwiek wyśle spam-raport do Google na Twoje forum dyskusyjne jest naprawdę niskie. Rozwój celem utworzenia żywego forum internetowego jest natomiast szalenie czasochłonny i wymaga sporych nakładów pracy stąd pod same linki opłacalność takiego rozwiązania byłaby niska.

TOP 4: Serwis z opiniami na temat firm
Wymagany budżet: bardzo wysoki : Potencjał: wysoki
Budowa serwisu na wzór Ceneo pochłonie sporo czasu i pieniędzy, ale nie dość, że dzięki niemu będziesz miał 100-procentową kontrolę nad tym, co dzieje się z Twoją marką, masz szansę na budowę naprawdę solidnie, naturalnie podlinkowanego zaplecza.

TOP 5: Strona firmowa typu one-page
Wymagany budżet: niski : Potencjał: średni
Kolejna strona firmowa to dobry sposób na tzw. przepchnięcie domeny przez katalogi firmowe i potencjał na 301, kiedy wizytówka – córka zajmie w międzyczasie kluczową pozycję w Google. Podlinkowanie takiego zaplecza możesz wykonać w standardowy sposób wykorzystując do tego celu ofertę sklepu siteseo. W zależności od Twojego zaangażowania w linkowanie zwiększy się budżet tego rozwiązania, jednak sama domena będzie mocniejsza tym samym przekaże większą wartość docelowej stronie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close